In sanul familiei

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand sunt in preajma celor dragi am impresia ca nimic rau nu ma poate atinge. Ma simt in siguranta, ma simt protejata, iubita, inteleasa si apreciata. Simt  in acele clipe cum lumea se rezuma doar la acele momente petrecute in sanul familiei. Iar aceste reuniuni de familie imi aduc cea mai mare fericire, pentru ca ma pot bucura de prezenta tuturor celor dragi in acelasi timp si atunci se pune tara la cale si se stabilesc urmatoarele destinatii de vacanata si planuri pentru sarbatori si sarcinile fiecaruia in parte. Cel mai aproape ma simt de varul meu, Mihai. Intre noi s-a creat o puternica conexiune inca de cand eram mici si copilaream in vacantele de vara, impreuna, la casa bunicilor. Nu ne puteai desparti nici daca te chinuiai sa o faci. Imi e dor sa petrec mai mult timp alaturi de el, pacat ca atunci cand crestem , timpul nu ne mai permite sa facem atat de des tot ceea ce ne dorim. Pacat ca viata ne duce in directii diferite si nu mai avem posibilitatea de a crea noi amintiri , atat de des pe cat ne-am dori. De aceea trebuie sa profitam din plin de fiecare minut, pentru ca prezentul e tot ce avem. Asa ca suna-ti mai des bunicii, in mod sigur se vor bucura sa te auda. Fii cat poti de mult in preajma lor, acum cat timp ii ai, pentru a nu regreta mai tarziu ca ai spus “ nu am timp acum, o las pe data viitoare”. E sfanta vorba aceea din popor “nu lasa pe maine ce poti face astazi”. Asa ca daca ai ocazia sa faci o bucurie unui membru din familia ta, nu ezita nici pentru un minut, doar fa-o , recompensele for fi incredibile pe partea sufleteasca.