Zi de curatenie

Cred ca fiecare dintre noi, femeile, avem un moment in care dorim sa facem curatenie in toata casa. Mi-a venit cheful, taman acuma cand nu mai am voie sa fac nimic din cauza sarcinii. Cu toate astea am facut cate putin. Curatenia asta e ceva, care trebuie facut in fiecare casa, insa fiecare are stilul sau de a facea treaba asta.

Eu de exemplu, nu stau sa bibilesc fiecare coltisor al casei. Fac asa cum stiu si cum pot, chiar daca asta nu convine tuturor. La mine ziua de curatenie este sambata. Iar in restul saptamnii mai sterg un praf, mai dau cu aspiratirul, mai fac si de mancare. Am noroc fiindca acuma ma ajuta la curatenie si fii-mea. Daca ma vede ca dau cu aspiratorul, hop si ea vrea sa faca acelasi lucruri. Ma vede cu carpa in mana, vrea si ea sa stearga praful. E frumos. Imi place sa o vad asa. Mai sunt momente in care se implica si sotul, dar mai raraut, fiindca el are alte prioritati care unoeri ma scot din minti. Stiu ca sunt case care arata ca un spital sau ca o farmacie. Insa eu prefer sa fac totul linistita si fara sa ma agit prea mult. Cui nu-i place sa nu vina la mine in casa si gata. Sunt femei care fac curatenie generala o data pe luna. Eu fac de doua ori pe an. Exact de Craciun si de Pasti. Oricum nu umblam prin praf si noroi toata ziua ca sa stau tot timpul cu mopul in mana.