Un stil de viata sanatos

In ultimul timp am devenit din ce in ce mai atenta la alimentatie si am inceput sa imi revizuiesc modul de viata. Stim deja ca, multe din produsele existente pe piata nu sunt benefice pentru organismul nostru.Ca sunt pline de E-uri, de conservanti, de potentiatori de arome, s.a.m.d Tocmai de aceea incerc acum sa adopt un stil de viata mult mai sanatos. Acesta implica consumul de legume si fructe, de fresh-uri si produse bio. Bineinteles ca nu putem avea un stil de viata sanatos doar prin alimentatie, trebuie sa imbinam alimentatia cu sportul. Fiind recent preocupata de schimbarea alimentatiei, am descoperit quinoa. Auzisem de aceasta cereala, care este similara cu orezeul, pentru ca atunci cand este gatita isi mareste de 2-3 ori dimensiunea.

Puteti gasi quinoa doar in magazinele naturiste si bio. Am gasit, insa pe site-ul www.cufarulnaturii.ro quinoa atat lapte (Bio) din Quinoa,1L cat si seminte. Am aflat ca laptele de quinoa este o excelenta sursa de magneziu, oferind o protectie impotriva bolilor de inima. Te ajuta si cu lupta impotriva migrenelor si starilor de ameteala. Este foarte bogat in calciu, ajutand la mentinerea sanatatii oaselor si a dintilor. Ce sa mai, laptele de quinoa este un produs minune, bogat in vitamina A, E si B. Deja abia astept sa il incerc si sa ma bucur de toate beneficiile pe care le are de oferit. Practic, este o alternativa la laptele clasic, de vaca, insa fara grasimi, colesterol sau urme de gluten. Daca este vegetarian cu siguranta stii ca este si o sursa excelenta de firbe.

Quinoa ajuta si pielea, mentinandu-o sanatoasa, prin impiedicarea imbatranirii premature a epidermei. Ar fi mai bine, doamnelor, sa consumati cat mai multe produse din quinoa pentru a evita operatiile estetice pe viitor. Pe mine cu siguranta m-a convins si ma bucur ca am facut acest pas pentru sanatatea mea. Sunt foarte multe produse bio ce prezinta numeroase beneficii pentru sanatatea noastra, iar eu abia astept sa le descopar.