De ce nu imi plac moldovenii

Nu intelege gresit. N ar fi vorba de moldoveni cat ar fi vorba de conceptiile lor. Eu sunt moldovean si ma simt adesea cu musca pe caciula cand vad ca unele situatii limitarea mea e geamana cu prostia. Nu imi plac moldovenii si ma acuz si pe mine la unele lucruri pentru ca recunosc ca le am.

Motivele sunt:
1. sunt impulsivi - niciodata nu asculta de nimeni si ei cred ca au pus bazele piramidelor Egiptului. Daca ii contrazici - gata au luat foc
2. adesea sunt egoisti - putini oameni sunt buni insa si mai putini moldoveni sunt dispusi sa imparta, cred ca e de la atata saracie
3. le lipsesc manierele - eu am crescut in lumea asta care este si a mea insa nu am uitat sa zic “multumesc” la o vanzatoare, sa dau “Buna ziua” cand intru intr-uin magazin si nici sa spun “scuze” cand gresesc sau dau peste cineva
4. sunt aroganti - niciodata nu isi recunosc greselile
5. sunt violenti din fire, vorbesc repede, mult si fara rost
6. nu stiu sa lupte - oricat de mult s-ar afla in mocirla nu stiu sa faca altceva decat sa lupte. Majoritatea zic zilnic “vai ca ce prost o ducem cu banii” insa nici unul nu l-am auzit sa faca ceva in privinta asta.
7. pe tot ce pun mana strica sau mai bine zis peste tot pe unde ajung fac ravagii. In alta ordine de idei, moldovenii par sa fie oameni care mai degraba prefera sa lucreze la sapa, pentru ca atunci cand sunt intr-un mediu mai sofisticat mereu se iau la harta pentru ca vor ei sa demonstreze ceva anume. Aerele de superioritate si incapacitea de a relationa corespunzator ii vor face mereu sa fie prieteni buni numai cu propria umbra. Sunt moldovean insa aceste defecte incerc sa le sterg incet incet si de la mine.

Pe unele am reusit sa le corectez, am inceput sa mai ascult pareri, sa plec capl la sfaturi, sa cer sfaturi, sa gandesc inainte sa reactionez. Pacat ca putini fac acest lucru si pacat ca putini vor sa mearga mai departe si sa mai urce cate o treapta in scara sociala.