Pentru cuplurile care isi vor uni destinele anul acesta, a luat start deja cursa de organizare a nuntii perfecte. Unde facem nunta, cati invitati sa avem, ce tip de rochie sa port, ce culoare ar fi mai potrivita pentru costum, ce meniu ar fi mai special, pentru ce flori sa optez – sunt toate intrebari pe care cu siguranta si le pune orice cuplu tanar care isi face planuri de nunta fara un consilier specializat in planificarea acestui eveniment.
Iata pe scurt care sunt pasii de care trebuie sa tina mirii inainte de demararea planului de organizare.
Cel mai important aspect este alegerea locatiei. Cu siguranta nu va fi usor, pentru ca desi numarul de restaurante nunti este in crestere, la fel este si cererea de rezervare. Pentru a fi siguri ca nu dati gres, faceti un short list cu restaurantele unde v-ar placea sa va traiti cea mai importanta zi, si asigurati-va ca mai aveti in plus alte doua sau trei restaurante Bucuresti, pentru cazul in care nu veti gasi libera nicio data care sa va convina la restaurantul dorit.
In functie si de disponibilitatea restaurantului dar si de planurile personale, alegeti o data pentru eveniment, care sa ramana ferma.
Urmeaza tiparirea si trimiterea invitatiilor, pasul firesc dupa stabilirea datei si a restaurantului. Invitatiile le puteti gandi in acord cu tematica nuntii, daca aveti o tema favorita (vintage, clasic, modern sau orice alt concept la care v-ati gandit) sau puteti sa optati pentru o culoare la care v-ati gandit, de pilda pentru decoratiunile florale.
Pentru decorarea salii, in general, restaurantele sau saloanele de nunti au un pachet destul de atractiv si profesionist, realizat de firme cu care lucreaza de mult timp. Este suficient sa obtineti o intalnire cu designerii care se ocupa de flori si de decorarea interiorului pentru a stabili ce huse si ce fete de masa va doriti si de asemenea ce arajamente florale.
Pasii urmatori tin de alegerea vestimentatiei pentru cei doi miri, strict in functie de gusturile personale si, daca exista o tema a nuntii, in acord cu aceasta.