Cum poti sa previi ruperea firelor de par

As putea sa spun ca ruperea firelor de par este, practic, o problema comuna pentru toate femeile. Desigur, fortificarea podoabei capilare trebuie sa se intample, in primul rand, prin alimentatie. Foarte multe femei ignora acest aspect, insa el este unul dintre cele mai importante. Pentru a avea un par frumos, rezistent si stralucitor, trebuie sa actionezi atat din interior, cat si din exterior. Cand ma refer la interior, ma refer la o alimentatie echilibrata si sanatoasa, la vitamine multe.

Cand zic ”exterior”, ma refer la produse cosmetice de calitate, la sampon bun si la masti regulate. Desigur, fiecare dintre noi are cel putin doua sampoane in baie si nu isi mai doreste unul care sa nu aiba niciun efect. Trebuie sa recunosc ca si eu am baia plina cu sampoane, insa mie imi place sa experimentez si imi place din cand in cand sa-mi iau un sampon nou. Ultimul, este un sampon CHI, de care sunt extraordinar de multumita. Acest sampon CHI este cu keratina, ulei de argan si jojoba si proteine din matase. Din prima am fost uimita de aceasta combinatie si mi-am zis ca trebuie neaparat sa incerc samponul, mai ales ca este special pentru fortificarea parului si prevenirea ruperii firelor. Acest sampon CHI este destinat, in special, pentru parul deteriorat, iar al meu este asa, mai ales ca folosesc des uscatorul si indreptatorul, deoarece am un par foarte dificil de coafat.

Parul devine hidratat si devine mult mai stralucitor, dar cel mai importante este ca firele devin mai fortificate si previi ruperea acestora, iar pentru mine, care mai am si un par rar, aceasta ar fi o mare problema. Va recomand sa incercati acest sampon CHI si sa impartasiti impresiile voastre, aveti grija de podoaba capilara!