Eu vs creierul meu

El: Aahh ce plictiseala. Ce ar fi mers acum o tigara, nu crezi? Mmmm
Eu: Nu!
El: Ei nu. Lasa ca stiu ca eu vrei. Tot te prefaci tu ca una ca alta. Oricum nu ai sa poti asa. Deci, ce zici de o tigarica? a?a?a?
Eu: Nu!
El: Auzi, sa stii ca nu demonstrezi nimic nimanui prin asta. Mai bine te relaxezi, fumezi o tigara si nici nu te mai chinui asa.
Eu: Nu!
El: Ceee fraieraa esti! Mi-e mila de tine. Nu stii ce pierzi. Oricum e o chestiune de timp si ai sa-mi dai dreptate. De ce sa mai astepti cand poti sa pui capat “suferintei” acum.. Deci, hai ia una. Una singura! Una, mica si plapanda! Care arde incet.. cu fumul ala caldut. Mmm ..
Eu: Nu!
El: bla bla…blablabla..bla
Eu: Nu!
Si o tinem asa ..de aproape doua saptamani. Just shut the f.. up!!!
In afara de asta, nimic nou. E plictiseala, liniste si nu se intampla nimic nou. Cel putin la exterior caci in mintea mea e tot timpul un conflict si chestii de meditat, iar aici nu ma refer numai la faza de mai sus.
De vreo cateva zile vad in fiecare dimineata rasaritul. Aaa rasaritul pe mare, ce dragut si romantic. Din pacate pentru mine e un motiv de stres, nervi si disperare pentru ca nu pot dormi. Si vad cum se lumineaza incet incet, si disssper.
In afara de asta, chestii marunte de zi cu zi. Mult prea marunte pentru a le mai insira aici si acum.
Astept si iar astept…ceva. Nu stiu ce. Nu intrebati.