Lucruri bune peste noapte

Nu-ti aduce anul ce-ti aduce luna.....sau momentul! Indiferent cum vine vorba, eu cred cu toata taria in aceasta vorba populara. Mi s-a intamplat de multe ori sa imi fie valabila aceasta expresie, dar parca niciodata ca anul acesta. Am inceput anul nou cu dorinte si visuri...ca la fiecare inceput de an si il termin cu totul altfel decat m-am asteptat. Facultatea de drept era terminata de ceva vreme, fara a se concretiza insa in ceva anume. Asa ca, dupa indelungate procese de constiinta, ma gandisem sa incerc sa intru la Barou, ca si avocat stagiar timp de 2 ani. Planul era sa invat, sa dau examenele, sa reusesc....apoi sa imi gasesc un avocat pe langa care sa invat tot ce trebuie legat de aceasta meserie. Zis si facut...adica, ma rog, cel putin incercat!

Mi-am cumparat cartile necesare, m-am apucat de invatat. Mergea foarte greu, parca incercam sa invat chineza, desi trecusem prin aceleasi materii in urma cu cativa ani. La un moment dat, am realizat ca ma chinui, ca nu simt nici cea mai mica dorinta de a continua in ceva ce nu cred, in ceva ce nu simt ca imi place, ca ma reprezinta. Nu era vorba de greutatea studiilor, ci de greutatile care urmau dupa aceea. Trebuiau prea multe lucruri de indeplinit, lucruri pentru care nu era deloc pregatita. Prin urmare, am abandonat proiectul fara nici cea mai mica urma de regret. La scurt timp, a rasarit ideea unei vacante la sfarsitul anului....o vacanta in America, unul dintre cele mai mari visuri de-ale mele. Am luat viza uimitor de rapid. Dupa aceasta, lucrurile bune au inceput sa curga in viata mea. Cautam de ceva vreme un nou job. L-am gasit pe neasteptate, in momentul in care nu prea mai speram la ceva nou. Sunt multumita, de abia astept sa incep un nou an intr-un alt domeniu in care o sa am de invatat foarte multe intr-un timp scurt.

Totul s-a intamplat rapid, peste noapte as putea spune. De aceea, cred cu toata taria ca planurile iti pot fi date peste cap intr-o fractiune de secunda, fie ca vorbim de lucruri bune….sau, din nefericire, de lucruri rele.