Banchetul de sfarsit de clasa a 12-a

Vazusem ieri la televizor o stire despre elevii astia de bani gata, care terminau clasa a 12-a. Mama, ce moda, ce coafuri, ce masini! Aveai impresia ca elevii aia, faceau parte dintr-o alta lume. Oare atat de mult sa se fi schimbat timpurile de cand am terminat eu liceul? In cazul asta cand fii-mea va termina scoala, o sa trebuiasca sa fac din nou imprumut la banca sa o imbrac pentru banchet? No way.
 
Eu sper din tot sufletul sa nu fie peste tot chiar asa, fiindca altfel am sa imi iau campii in urmatorii ani. Unele domnisoare din filmulet, se laudau cu rochite aduse din America. Dar ce naiba au astea de la noi din tara? Sunt prea simple? Hai sa fim serioase fetelor. Nu cred ca nu gasesti in toata Romania, o rochie suficient de frumoasa, incat sa o imbraci pentru un banchet. Coafurile si machiajul, erau si ele, ultimul racnet. Erau foarte frumos machiate fetele, nu zic nu, insa sunt curioasa oare cat a costat machiajul acela, si coafura respectiva. Despre manichiura si pantofi nici nu are sens sa mai discutam. Toate , aproape toate, sa nu exageram aveau tocuri de 15 centimetri. Insa dupa cateva ore de dans, evident ca si-au dat jos papucii. Tinerii, insa, s-au imbracat cu ajutorul designerilor. De parca singuri nu puteau. Ce doamne iarta-ma trebuie sa apelez la un designer sa ma imbrace? Merg cumva la decernarea premiilor Osacar? E doar un  amarat de banchet. Si dupa mintea mea obtuza, acest banchet ar trebui tinut, abia dupe ce se da bacul. Cu participarea exclusiva a celor care l-au luat. Ca asa toti se lauda ca pe langa hainele super scumpe si frumoase, au invatat si isi vor lua bacul. Insa rezultatul il stim cu totii.
   
Prin urmare, am sa ma rog celui de sus, sa nu se mai schimbe tare moda, pana imi creste fata, fiindca am sa intru la sapa de lemn.