Cate ore petreci in bucatarie ca femeie?

Cineva mi-a pus nu de mult intrebarea asta. Raspunsul meu a fost scurt. Nu mai mult de 2 ore. Sunt si cazuri in care petrec ceva mai mult timp, atunci cand am chef de gatit chestii sofisticate. Adica ma rog, o salata de boeuf, ceva care iti ia mult timp cu prepararea. Insa de obicei fac o supa sau o ciorba rapida, si o tocana de ceva carnita si la revedere.
 
Nu imi place sa stau mult in bucatarie mai ales vara. Dar daca am chef sa fac o prajitura, atunci stau si bibilesc fiecare lucru care scrie in reteta. Doar ca eu fac deserturi relativ rar. Prefer sa le mananc, mai degraba decat sa le pregatesc. Si oricum daca prepar ceva dulce, fac doar chec sau tarte, si atat. Astea se fac repede si sunt usoare. Sau budinci. Asa ca niciodata nu stau in bucatarie mai mult de 2 ore. Nu am facut asta pana acuma, si nici nu am sa o fac prea curand. Daca as sti si eu sa gatesc chestii din astea sofisticate cum o fac cei de la Masterchef, poate ca ar trebui sa stau mai mult in bucatarie. Dar atata timp cat al meu sot nu se plange ca mancarea nu e buna, e ok si asa.