Sentimente ruginite

Azi mi-am dat seama ca mi-au ruginit sentimentele. Am inceput sa ma intreb de ce, cum s-a ajuns aici. Cum pot eu, fata care iubea din toata inima, sa nu mai simta acelasi lucru la intensitate maxima? Cred ca sunt de vina lacrimile care mi-au inundat sufletul si au facut ca sentimentele mele sa pluteasca pe un rau de tristeti si dezamagiri.

Se pare ca trairile din ultima vreme si-au pus amprenta pe mine. Nu mai stiu sa iubesc din tot sufletul, nu mai stiu sa iert, nu mai stiu sa ascult. Sunt ca un robot: dimineata ma trezesc la 7:15, ma ridic din pat la 7:30. Ma imbrac, mananc o paine prajita si beau un ceai de menta, apoi plec la cursuri. Acolo, aceeasi poveste: scrie, pauza,pauza,scrie,scrie,scrie. Mai e putin si o sa fac febra musculara la degetul aratator. Plec de la facultate, obosita. Ma opresc la Mac, imi comand o portie de cartofi prajiti, un Cola mare si incerc sa mananc. Ca de obicei, nu reusesc si mancarea mea ajunge in cosul de gunoi. Plec spre casa si ma rog sa ajung cat mai repede si sa nu ma intalnesc cu nimeni. Ajung acasa. Ma pun in pat si incep sa ma gandesc cat de mult s-a schimbat viata mea in ultimul an. Da, asta e rutina mea. Asta e ceea ce fac in fiecare zi si pot spune ca e cea mai plictisitoare si urata perioada de cand m-am nascut si pana in prezent.
 
Azi e joi. Mai tii minte ca joia mergeam la film? Obisnuiam sa vedem o comedie, dar o data pe luna imi faceai un mic moft si ne uitam la un film romantic. Ce cliseic suna. Oricum, imi aduc aminte ca mancam Nachos si cipsuri de fiecare data cand mergeam la cinema. Imparteam acelasi suc, acelasi pai, acelasi suflet. Ne intoarcem seara acasa prin parc, comentand filmul si povestind fiecare ce i-a placut cel mai mult. Tu vorbeai mai mult, ca de obicei. Eu ma multumeam sa-ti aud vocea si sa mai intervin din cand in cand cu remarci obiective. De fiecare data te opreai la batranica din coltul parcului si imi cumparai 5 flori. Si in ziua de azi stiu imi amintesc cu placere ce inseamna cifra noastra, 5: cele 5 secrete pe care se baza relatia noastra Iubire, Respect, Fericire, Intelegere, Comunicare.
 
Dar parca nimic nu mai e la fel, parca nici atunci cand merg cu prietenii la film Nachos nu mai are acelasi gust. Parca paharul de Cola ramane fara aroma, parca florile batranei nu mai sunt asa frumoase fara tine. Sentimentele au ruginit asa cum au ruginit si frunzele. Incep sa mor pe interior odata cu natura ce ne inconjoara. Incep sa nu mai stiu pe ce lume traiesc, incep sa uit lucruri esentiale, incep sa ma izolez din ce in ce mai mult de lumea care ma inconjoara. Nu mai vreau sa ies, nu mai vreau sa beau Cola, dar totusi o cumpar, nu mai vreau sa mananc Nachos cand merg la film, dar parca popcorn-ul strica frumusetea filmului, nu mai vreau sa primesc flori, dar il rog pe fratele meu sa-mi cumpere un trandafir de fiecare data cand vine la mine, nu mai vreau sa vad nicaieri cifra 5, dar mi-am facut un tatuaj deasupra incheieturii mainii drepte. Amuzant, nu?
 
Astept sa ma topesc, iar odata cu asta sa renasca si sentimentele mele. Astept sa ne vedem din nou joi in fata la cinematograf si sa ne uitam la un film de dragoste. Astept sa bem 2 litri de Cola. Astept sa adorm in bratele tale din nou. Te astept sa vii sa-mi vopsesti in culori de primavara sentimentele.