Am avut, fara indoiala, un sezon de toamna/iarna rock and roll. Fie ca se unduiau languros prin cluburi pe hiturile momentului, fie ca ascultau manele, sau – in cazul cel mai fericit - ca se bateau pentru bilete la Megadeth sau Maiden, toata suflare feminina a mizat sezonul trecut cu precadere pe stilul glam rock. Revenirea la rock nu a fost o noutate, dat fiind ca de cativa ani in sezonul rece, elemente din stilul rock and roll isi fac simtita prezenta in moda, insa toamna/iarna 2012 a fost cu siguranta sezonul rock! Oricare dintre noi am resimtit ca pe o conditie sine qua non sa avem in garderoba o pereche de cizme cu tinte, cizme de motor, bluze negre si cu cat mai multe tinte si lanturi si macar o geaca de motor.
Colectia de haine tintate si cu lanturi a fost completata, evident, de posete si pantaloni in acelasi stil. In topuri au fost pantalonii cu croiala skinny, cel mai adesea din denim, negri sau albastru clasic. A, si sa nu uit de pantalonii din piele, specifici stilului rock and roll, dar nici de supra-apreciatii colanti din piele, vinilin sau latex. Si pentru ca pielea a fost materialul cel mai folosit in sezonul trecut, un punct important pe lista must- have-urilor din garderoba feminina a fost rochia din piele, neagra, pix, pana la genunchi. De asemenea, una dintre combinatiile vestimentare preferate a fost reprezentata de rochitele diafane, lungi sau scurte, purtate cu ghete de motor.
Ciudat, dar sexy, ar fi zis multi dintre admiratorii sexului frumos. In ceea ce priveste incaltamintea, nu numai ghetele au fost incarcate de tinte, lanturi si fermoare, ci chiar si in categoria pantofilor eleganti cu toc, majoritatea magazinelor au lansat colectii de pantofi cu tinte.
Foarte in forta a revenit si machiajul rock, cu contur negru bine definit (o influenta gothic) si gene incarcate de mascara. Tot din rockul gotic s-a resimtit si influenta bijuteriilor mari si, neaparat, a crucifixurilor. A, si sa nu uit de imprimeurile cu cap de mort, care au fost pe val, chiar si in colectiile fashion dedicate copiilor.