Inca 3 luni

N-am crezut niciodata ca voi fi o gravida care sa vorbeasca din perspectiva unei gravide, cel putin nu prea curand, adica era un moment a carui apropiere nu o constientizam. Este cam absurd sa zic ca nu credeam ca pot vorbi ca o gravida, fiind una, insa mai am trei luni si devin mamica. Imi va parea rau dupa perioada asta insa sincer, acum ca avenit vara si prind cele trei luni numai de vara, adica iunie, iulie si august, cat si o bucatica din septembrie cand cu siguranta caldura din timpul zilei nu se va domoli, Mai am trei luni, sunt plina de emotie, dar asta ma copleseste numai o data la trei saptamani.

Mai am trei luni insa habar nu am ce va fi, tot citesc tampenii pe net, descrieri, insa sa fim seriosi viata reala e cu totul altceva. Deocamdata nu pot decat sa ma consider o gravida noroscoasa avand in vedere ca nu am avut greturi matinale, nu am avut simptome de voma de la diverse mirosuri, nu am avut dureri sau alte mofturi. Sunt doar o femeie normala cu un bebelus in burta. Incepe insa sa se resimta greutatea. Acum ca vara a venit, nu ma mai gandesc la mare sau la vacante interminabile pe la padure sau munte. ma gandesc ca vreau doar sa nasc. Odata cu aceste trei luni au inceput sa apara insa insomniile, adica ma trezesc la miez de noapte si nu mai pot sa adorm pentru vreo ora doua - dimineata mai mult de 6 jumate nu pot dormi insa pe la 12 ma apuca un soooomn. Pe de alta parte nu pot decat sa ma gandesc la faptul ca in aceste trei luni nu urmeaza altceva decat izbucniri nervoase de la caldura, picioare umflate si lipsa de chef de viata, si daca pana acum am fost menajata de soarta cu siguranta cei trei frati de soare, iunie - iulie si august, imi vor da reale batai de cap.

Am fost o fericita pentru ca am putut sa mananc orice, am putut sa ies sa ma plimb kilometri intregi, am putut sa stau sa lucrez peste 12 ore in picioare si pot in continuare sa fac munca la birou, pentru sase ore. Am fost o rasfatata de soarta insa oare soarta se va razbuna, imi va arata reversul medaliei in urmatoarele ultimele trei luni ?!