Daca va adresati unei piete mici sau VIP-ul de la postul de radio confera interes sau credibilitate mesajului, ati putea alege varianta unui anunt citit de prezentator si sa lasati redactarea in seama postului de radio. Totusi, posturile de radio nu au mereu experienta sau abilitatile necesare pentru a oferi o productie spoturi audio de calitate.
Atunci cand primiti oferte pentru publicitate trebuiue sa evaluati propunerea fiecarui post, fiind atenti la audienta, frecventa si cost pe procent. Audienta este numarul de ascultatori din grupul tinta care vor recepta mesajul. Frecventa nu este numarul de difuzari ale anuntului, ci de cate ori un membru al grupului tinta va auzi mesajul. Si cost pe procent este costul pentru a ajunge la 1% din populatia tinta.
Majoritatea anunturilor sa fie difuzate in aceleasi perioade ale zilei cand cel mai mare procent din tinta asculta emisiunile postului; nu reclame difuzate de postul radio(ROS), calupuri de reclame la costuri reduse, difuzate in timpul noptii cand prea putini dintre membrii grupului tinta vor asculta radio-ul. Cum sa va faceti insa observati atunci cand doriti o productie spoturi audio Alba Iulia? Considerati cumpararea de sponsorizari - stiri, vremea sau trafic - veti primi primul loc in calupul de pauza publicitara si un panou de 5-10 secunde.
Participarea la concursuri va va aduce o serie de mentionari in direct. Contactati directorii de promotie ai posturilor pentru evenimente din viitorul apropiat. In cele din urma trebuie sa selectati cele mai bune posturi pentru campania voastra si negociati. Frecventa trebuie sa fie prioritatea intai si apoi includeti cat mai multa audienta si cu siguranta veti ajunge la rezultate bune.
E nevoie de mai multe expuneri la mesaj pentru a deveni eficient; asadar asigurati-va ca baza tintei va auzi de mai multe ori mesajul, apoi cumparati cat mai multe contacte cu putinta.