Profesoara de sport

Imi place mult amintirea profesoarei de sport. Era o tipa sexy si vulcanica, foarte dinamica si care mereu ne lasa sa ne jucam basket in timpul orelor de spor. Stia san e invete la inceput cateva tehnici, pasele si tehnica de aruncare la cos, apoi toata ora de sport era dinamica si imi placea modul in care ne distram, formam echipe si alergam pe tot terenul.

Imi placea mult cand aveam campionate intre clase si reuseam sa castigam, eram echipe dinamice si puternice si aveam spiritual competitiei. Imi place mult ceea ce am rezolvat la un campionat cand am ajuns pe locul doi in scoala si ne parea extrem de rau cand eram eliminate de la primele meciuri in alte cazuri. Imi place tot ceea ce am invatat si imi pare bine ca am reusit sa ne distram si sa ne antrenam corpul in timpul orelor de sport. Imi pare tare bine ca am avut o profesoara tanara si dinamica si imi place tare mult corpul ei sportiv si atletic si imi place mult cum alerga tot terenul si dadea cele mai spectaculoase cosuri. Este un exemplu de persoana puternica si imi place modul ei sociabil de afi si firea ei prietenoasa, vocea ei puternica si putin aspra. Nu am mai avut ocazia sa o revad dupa scoala generala pentru ca a plecat in strainate si si-a intemeiat o familie acolo. Este un personaj care mi-a marcat tineretea in timpul orelor de scoala generala si care ne-a oferit ceva din caracterul ei.

Este cea mai ambitioasa persoana din scoala si dinamismul ei si forta cu care explica si contribuia la formarea noastra sportiva au ramas in amintirea mea mult timp si inca revin cateva amintiri in mintea mea.